neděle 10. března 2013

Pokračování.

Ahoj.
Ne nevykašlala sem se na blog, jen sem potřebovala urovnat věci ve svém osobním životě.
Rozešla jsem se s přítelem ono po roku vztahu to není moc lehké.
Ted jsem ale dá se říct v pohodě a hodlám se dál naplno věnovat blogu.
Chci změnit x věci začít psát články s hlavou a patou.
-změnit desing.
-udělat ask.
-FB.stránku
-začít víc fotit.

doufám že se mi vše podaří, a také doufám že budu mít spustu super čtenářek.
Přejí hezký den:*


7 komentářů:

  1. Kočkoooo :-( Mrzí mě to, ale děsně se těšíš až začneš a někam zajdeme!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato nemusí, mělo to tak být.Ono to už bylo ke konci strašně špatný.
      Určitě taky se těším!!:*

      Vymazat
    2. Tak pokud to zvládáš takhle, tak jsi šikulka a má to tak být ;* Ráda tě uvidím, sednem na kafe? :-)

      Vymazat
    3. Tím nejhorším už jsem si prošla . Takže ted mě snad čeká jen to nejlepší! Zlatíčko zajdem kam chceš :D*

      Vymazat
    4. Můžeme o tom pokecat :-) Ale překvapilo mě to, myslela jsem si že už jste byly hodně daleko.. Jen je na tobě kdy máš čas :*

      Vymazat
    5. Zlatíčko to já taky, ale takovej je život . Beru to jako životní etapu co je zamnou. Mám čas ted skoro pořád :*

      Vymazat
    6. Já mám taky často čas :) Jen budu mít ještě jednu jízdu, opravný jízdy v autoškole a pak jdu do jednoho salonu a pak jsem volná :)) Záleží už na domluvě ;*

      Vymazat