úterý 30. října 2012

Random !!

Ahoj, moc věci nestíhám tak vám sem dám aspon fotky co se mi nahromadily v mobilu)

 Nejlepší domácí koktejličky od přítele.
 vzpomínka na léto.. 
Cheesecake.



 Jelly Belly.

 Obědváme s miláčkem.

 Přesazování kytek :D

 Snídaně.

 Nejlepší vonavka!

 Pááárty time.

 Více jak tisíc slov.

 Coffeeshop company.

 štěnátko moje krásny!! 

















12 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) Jsi strašně nádherná na tý letní <3

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaah! :D Tolik fotek jídla! :D
    Pejsánek je roztomilý :)
    A k poslední fotce - miluju chlapy v kuchyni! :D Jsem štěstím bez sebe když slyším od přítele "Dneska ti něco nachytám já!" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně ráda jím i když to na mě není vidět :DD Proto tolik fotek jídla :D Přesně tuto větu mám ráda taky vždy si naliju skleničku vína a jen pozoruju jak mu to jde :DD

      Vymazat
    2. Tak to máme společný, můžu jíst od rána do večera (a fakt někdy o víkendu se m,i to povede :D) a stejně si nějak váhu držím .. štěstíčko :D

      Vymazat
  3. Já tam dnes byla na skok a neviděla jsem tě :( Já jsem ale tupá, vůbec mě nenapadlo že jsi to ty :D Ikdyž jak máš tu fotku líčení, tak jsem si říkala že jsi hodně podobná slečně v Sephoře :))* Raději si pro bundu co nejrychleji zajdi, já chtěla parku úplně jinou a byly všechny vyprodaný :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, já tam nebyla mám dovolenou budu tam až od ponděli :)) Bundu si jdu koupit dnes asi :) Promin že píšu ted ale včera jsem absolutně nestíhala :))*

      Vymazat
    2. Aha, já tam jdu zítra, končím totiž brzo ve škole a do 3 nemám co dělat.. Škoda, že tam nebudeš :/ Jdu si totiž vyzkoušet pár Benefit věcí, protože si na Vánoce přeju kazetku.. Jestli jsi tu bundu kupovala dnes, tak to jsi musela pořádně zmoknout ://

      Vymazat
    3. jé tak to mě štve sakra! Klidně bych ti poradila :/ ale můžem se domluvit a zajít někam na kávu :)) Nakonec jsem si ji jen obědnala protože všude měli uplně škaredé zelene :/

      Vymazat
    4. Přesně, ty zelený jsou hrozný :/ Prostě pro rybáře! :D A máš čas už zítra? :) Já bych se tam klidně stavila příští týden, ale zítra nemám co dělat a příští týden už mám školu a to bývá tak do 4 :(

      Vymazat
  4. Nádherné fotky:)) Ty koktejly bych si dala, mnam:)) A postavu ti fakt závidím, vždycky sem chtěla mít dlouhý nohy:D:((

    OdpovědětVymazat