neděle 28. října 2012

Slibované fotky nákupu.



Tyto úžasný krásky jsem tam nemohla nechat- cena 1200.Kč
(budu psát jen cenu, kdyby někoho zajímalo kde jsem je koupila at napíše do komentářu nebo na fcb stránku ketrou se pokusím dnes založit. Jde mi o to aby ty věci neměl každý stejný ,DD
fotka zezadu 

Kozačky nad kolena jsem chtěla strašně dlouho , a tyto jsou přesně to co jsem hledala!
Cena-2869Kč.


Džíny-999kč.


Barevný kalhoty jsem chtěla taky , prvně jsem uvažovala o mentolových ,ale převládli tyto červený


To je vše co jsem se koupila , na větší nákupy se chystám do Německa takže se máte na co těšit.
Ted se půjdu dívat s přítelem na 3 díl 4 řady upíru.(TVD.)
a spát )) 
Dobrou noc !!



3 komentáře:

  1. Oboje boty jsou nádherný!! :O já bych se asi na těch podpatcích přerazila :D Džíny jsou taky super, ale ten svetr zrovna není můj vkus :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, vyborny vyber!!! Moc se mi libi ty kozacky. Mohla bys mi prosim prozradit, kde jsi je sehnala?
    Dekuji Andilek
    andilek.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, rada bych se zeptala,kde jsi koupila ty kozacky? Jsou nadherne!!! Dekuji Marketa

    OdpovědětVymazat